Precyzja, konkretne i porównywalne wartości. Obiektywne, miarodajne i namacalne wyniki.
Zależności, korelacje, „twarda” statystyka, trendy, myślenie racjonalne.
Emocje, nastroje, stany umysłu, inspiracje, „miękkie” insighty, wskazanie kierunków zmian, newralgicznych obszarów. Nieuświadomione potrzeby i motywacje. Doświadczenie nie jest 0-1, jest wrażliwe, wymaga rozmowy, myślenie intuicyjne.
czyli połączenie badań ilościowych z jakościowym doświadczeniem.
Czyli diagnoza DNA marki z punktu widzenia konsumenta, dostrzeganych wartości, benefitów, motywacji i barier, unikalnych cech, pozycjonowania vs. konkurencja
Badania w sklepie pozwalające zdiagnozować konsumenckie nawyki zakupowe, dostrzegane komunikaty w sklepie, elementy wpływające na zakup (pozytywnie, negatywnie), ścieżka decyzyjna od wejścia do zakupu produktu
Diagnoza badanych materiałów w oparciu o wymiary: zaangażowania (na ile przykuwa uwagę, na ile jest atrakcyjne), brandingu (jaka marka wyłania się z komunikacji) oraz komunikacji (co badany materiał komunikuje, w jaki sposób konsument go rozumie)
w tym badania potrzeb i nawyków konsumentów korzystających z określonej kategorii (motywacje racjonalne i emocjonalne, czyli needstate’y). Badania mające na celu poszukiwanie nowych obszarów atrakcyjnych do zawłaszczenia w kontekście; badania segmentacyjne (segmentacja konsumentów, segmentacja kategorii)
Interesują Cię nasze publikacje lub raporty?
Napisz do nas, chętnie się nimi z Tobą podzielimy. Z tego miejsca możesz też wysłać do nas brief, wystarczy, że załączysz plik.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Ta kategoria obejmuje tylko te pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookie, które nie są szczególnie potrzebne do funkcjonowania strony internetowej i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych osobowych użytkownika za pomocą analiz, reklam, innych wbudowanych treści są określane jako pliki cookie, które nie są konieczne. Obowiązkowe jest uzyskanie zgody użytkownika przed uruchomieniem tych plików cookie na stronie internetowej.