Precyzja, konkretne i porównywalne wartości. Obiektywne, miarodajne i namacalne wyniki.
Zależności, korelacje, „twarda” statystyka, trendy, myślenie racjonalne.
Emocje, nastroje, stany umysłu, inspiracje, „miękkie” insighty, wskazanie kierunków zmian, newralgicznych obszarów. Nieuświadomione potrzeby i motywacje. Doświadczenie nie jest 0-1, jest wrażliwe, wymaga rozmowy, myślenie intuicyjne.
czyli połączenie badań ilościowych z jakościowym doświadczeniem.
Czyli diagnoza DNA marki z punktu widzenia konsumenta, dostrzeganych wartości, benefitów, motywacji i barier, unikalnych cech, pozycjonowania vs. konkurencja
Badania w sklepie pozwalające zdiagnozować konsumenckie nawyki zakupowe, dostrzegane komunikaty w sklepie, elementy wpływające na zakup (pozytywnie, negatywnie), ścieżka decyzyjna od wejścia do zakupu produktu
Diagnoza badanych materiałów w oparciu o wymiary: zaangażowania (na ile przykuwa uwagę, na ile jest atrakcyjne), brandingu (jaka marka wyłania się z komunikacji) oraz komunikacji (co badany materiał komunikuje, w jaki sposób konsument go rozumie)
w tym badania potrzeb i nawyków konsumentów korzystających z określonej kategorii (motywacje racjonalne i emocjonalne, czyli needstate’y). Badania mające na celu poszukiwanie nowych obszarów atrakcyjnych do zawłaszczenia w kontekście; badania segmentacyjne (segmentacja konsumentów, segmentacja kategorii)
Interesują Cię nasze publikacje lub raporty?
Napisz do nas, chętnie się nimi z Tobą podzielimy. Z tego miejsca możesz też wysłać do nas brief, wystarczy, że załączysz plik.