Experience Institute to agencja badawcza mającą swój początek jako Fundacja Obserwatorium Zarządzania (dziś funkcjonująca pod nazwą Digital Knowledge Observatory), pod jej szyldem, przez 18 lat zdobywaliśmy doświadczenie w badaniach pracowników i konsumentów.
Dziś, już jako niezależna agencja badawcza, realizujemy badania ilościowe i jakościowe z obszaru HR-u i marketingu. Codziennie szukamy, obserwujemy, mierzymy i staramy się zrozumieć nawyki, motywacje, zachowania i emocje ludzkie (dotyczące pracowników, klientów firm i konsumentów).
Dwa typy przeprowadzanych przez nas badań dają możliwość certyfikacji. Doceniamy w ten sposób firmy wysoko oceniane przez ich klientów i pracowników w badaniach satysfakcji i nagradzamy je rozpoznawalnymi w Polsce godłami Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki.
Weryfikacja założeń wprowadzanych innowacji, dzięki połączeniu badań ilościowych i jakościowych
Badanie doświadczeń
Klientów – Poznaj program i metodologię, której zaufało już ponad 600 firm
Interesują Cię nasze publikacje lub raporty?
Napisz do nas, chętnie się nimi z Tobą podzielimy. Z tego miejsca możesz też wysłać do nas brief, wystarczy, że załączysz plik.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Ta kategoria obejmuje tylko te pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookie, które nie są szczególnie potrzebne do funkcjonowania strony internetowej i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych osobowych użytkownika za pomocą analiz, reklam, innych wbudowanych treści są określane jako pliki cookie, które nie są konieczne. Obowiązkowe jest uzyskanie zgody użytkownika przed uruchomieniem tych plików cookie na stronie internetowej.