O nas

Pasja
i doświadczenie

Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem pasjonatów, którzy wierzą,
że doskonałe doświadczenia budują silne relacje i przewagę konkurencyjną. Choć mieszkamy w różnych częściach kraju, regularnie znajdujemy czas na wspólne spotkania, by porozmawiać nie tylko o pracy, ale też o tym, co nas inspiruje i łączy jako zespół.

Nasze wartości:

Poznaj nasze wartości:

Empatia

Zawsze stawiamy potrzeby użytkowników, klientów i pracowników na pierwszym miejscu.

Współpraca

Wierzymy, że najlepsze rozwiązania powstają w zespole, łącząc różnorodne perspektywy i doświadczenia.

More than work

Innowacyjność

Nie boimy się wyzwań i wprowadzania nowych pomysłów,
które zmieniają rzeczywistość naszych klientów.

Dane i emocje

Łączymy twarde dane z głębokim zrozumieniem emocji,
by projektować rozwiązania, które naprawdę działają.

Zorientowanie na wyniki

Każdy projekt realizujemy z myślą o mierzalnych efektach,
które przynoszą realną wartość biznesową.

Poznaj nasz zespół

Wierzymy, że zgrany zespół to podstawa każdego sukcesu, dlatego dbamy o relacje i wspólną wymianę doświadczeń, także poza codziennymi obowiązkami. W Experience Institute łączymy analityczne umysły z kreatywnym podejściem, by tworzyć przyszłość doświadczeń.

Współpracujemy

W Experience Institute wierzymy, że najlepsze wyniki osiąga się dzięki współpracy i wymianie wiedzy. Poza naszymi własnymi kompetencjami, ściśle współpracujemy z ekspertami rynkowymi z innych firm oraz firmami konkurencyjnymi. Łączymy siły,
by dostarczać jak największą wartość dla naszych klientów, jednocześnie ucząc się od najlepszych.

Wspólne projekty to dla nas okazja nie tylko do podnoszenia standardów usług, ale także do rozwijania się jako zespół i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań.

Nasze podejście opiera się na budowaniu długoterminowych relacji, które wzmacniają rynek i przynoszą korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.

Stronger Together

Badania EX

Badania Employee Experience

  • badania zaangażowania i satysfakcji
  • projektowanie mapy podróży pracowników
  • warsztaty strategiczne

Badania Employee Experience skupiają się na analizie całkowitych doświadczeń pracowników w organizacji.

Szczegóły

Badania Customer Experience

Badania CX

Badania Employee Experience skupiają się na analizie całkowitych doświadczeń pracowników w organizacji.

  • badania ścieżki klienta
  • badania marki oraz produktów
  • marketingowe badania
    ilościowe i jakościowe
Szczegóły

Badania UX

Badania User Experience

Badania Employee Experience skupiają się na analizie całkowitych doświadczeń pracowników w organizacji.

  • badania ścieżek użytkownika
  • analiza konkurencji
    pod kątem UX
  • AB testy
Szczegóły

Skontaktuj się z nami:

Kontakt

Możesz skontaktować się bezpośrednio
z jednym z naszych doradców
(pracujemy w godzinach 9-17)

Telefon: +48 570 810 308

Jeśli jesteśmy już tego dnia niedostępni, pozostaw wiadomość z wykorzystaniem formularza kontaktu.

Szybkie pytanie możesz wysłać do nas na czacie (pracujemy w godzinach 9-17)

W każdy czwartek prowadzimy dyżur i spotykamy z osobami, które potrzebują wsparcia na samym początku drogi z badaniami. Sprawdź wolne terminy.

Możesz skontaktować się bezpośrednio
z jednym z naszych doradców
(pracujemy w godzinach 9-17)

Telefon: +48 570 810 308

Jeśli jesteśmy już tego dnia niedostępni, pozostaw wiadomość z wykorzystaniem formularza kontaktu.

Formularz

Szybkie pytanie możesz wysłać do nas na czacie (pracujemy w godzinach 9-17)

Otwórz czat

W każdy czwartek prowadzimy dyżur i spotykamy z osobami, które potrzebują wsparcia na samym początku drogi z badaniami. Sprawdź wolne terminy.

Otwórz czat

Podziel się swoimi potrzebami