Experience Institute to agencja badawcza mającą swój początek jako Fundacja Obserwatorium Zarządzania (dziś funkcjonująca pod nazwą Digital Knowledge Observatory), pod jej szyldem, przez 18 lat zdobywaliśmy doświadczenie w badaniach pracowników i konsumentów.
Dziś, już jako niezależna agencja badawcza, realizujemy badania ilościowe i jakościowe z obszaru HR-u i marketingu. Codziennie szukamy, obserwujemy, mierzymy i staramy się zrozumieć nawyki, motywacje, zachowania i emocje ludzkie (dotyczące pracowników, klientów firm i konsumentów).
Dwa typy przeprowadzanych przez nas badań dają możliwość certyfikacji. Doceniamy w ten sposób firmy wysoko oceniane przez ich klientów i pracowników w badaniach satysfakcji i nagradzamy je rozpoznawalnymi w Polsce godłami Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki.
Weryfikacja założeń wprowadzanych innowacji, dzięki połączeniu badań ilościowych i jakościowych
Badanie doświadczeń
Klientów – Poznaj program i metodologię, której zaufało już ponad 600 firm
Interesują Cię nasze publikacje lub raporty?
Napisz do nas, chętnie się nimi z Tobą podzielimy. Z tego miejsca możesz też wysłać do nas brief, wystarczy, że załączysz plik.