Raporty i materiały edukacyjne

Sytuacja chorych na nocną napadową hemoglobinurię w Polsce (NOWOŚĆ)

Raport powstał dzięki współpracy z Modern Healthcare Institute

Postawy pracowników w czasie pandemii i dziś 2022 (NOWOŚĆ)

Badanie przeprowadzone razem z Praca.pl

Marketing Społeczny: Wspieranie kobet
(NOWOŚĆ)

Autentyczny marketing idei we współczesnych działaniach promocyjnych marek

Marketing Społeczny: Ekologia i prawa zwierząt
(NOWOŚĆ)

Autentyczny marketing idei we współczesnych działaniach promocyjnych marek

Marketing Społeczny: LGBT (NOWOŚĆ)

Autentyczny marketing idei we współczesnych działaniach promocyjnych marek

Dobre Praktyki w dobie pandemii (NOWOŚĆ)

Santander Consumer Bank



Dobre Praktyki (NOWOŚĆ)

Dobre praktyki Firm Przyjaznych Klientowi i Inwestujących w Kapitał Ludzki w dobie pandemii COVID-19

Jak wspierać zaangażowanie i satysfakcja pracowników w kryzysowej sytuacji
(NOWOŚĆ)

Materiały powstał w oparciu o webinar prowadzony przez Grzegorza Filipowicza

Nawyki zakupowe w czasie pandemii

Identyfikacja kierunków zmian zachowań konsumenckich

 

Inwestor w Kapitał Ludzki 2024

Podsumowanie edycji 2020 certyfikacyjnego badania pracowniczego

 

 

Firma Przyjazna Klientowi 2020

Podsumowanie edycji 2020  certyfikacyjnego badania konsumenckiego

 

 

 

 

Oferty badań

Oferta badań jakościowych

Badania jakościowe realizowane metodą online

Oferta badań e-commerce

Badania satysfakcji klientów e-commerce

pl_PLPolish